Parę dni temu kupiłam chleb orkiszowy na śniadanie, bo trochę mi się znudził kupowany dotychczas chleb ProBody (choć jest niewątpliwie bardzo smaczny). Przyznaję, że chleb orkiszowy średnio mi smakował wczoraj i przedwczoraj, ale dzisiaj wpadłam na nowy pomysł – włożyłam go do tostera na kilka chwil. Wyszedł naprawdę genialny.

Chleb orkiszowy z sałatą lodową i serem, zielona herbata i borówki amerykańskie

Chleb orkiszowy z sałatą lodową i serem, zielona herbata i borówki amerykańskie

Taki odświeżony tosterem chlebek orkiszowy obłożyłam bardzo hojnie pyszną, słodką sałatą lodową, a na to położyłam żółty ser. Utostowany chleb nie musi nawet być ciepły, by był smaczny, choć zawsze tak myślałam i pochłaniałam tosty parę sekund po tym, jak wyskoczyły z tostera 😉

Do tego zrobiłam sobie długoparzoną zieloną herbatę (czy wspominałam, że uwielbiam zieloną herbatę?) i nawet urozmaiciłam śniadanko deserem – miseczką borówek amerykańskich. Ostatecznie borówki wylądowały w połączeniu z jogurtem naturalnym, co uczyniło mój deserek pyszniejszym:

Jogurt naturalny z borówkami amerykańskimi

Jogurt naturalny z borówkami amerykańskimi

